حسینی: دایی یک هفته می‌گفت فقط باید پیروز شویم؛ قبول دارم بازی جذابی نبود

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:" دایی یک هفته می‌گفت فقط باید پیروز شویم و این نیست که از ما بخواهد محتاط باشیم."

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدجلال حسینی در مورد تساوی بدون گل پرسپولیس و استقلال عنوان کرد:" حساسیت بازی باعث می‌شود بازیکنان نتوانند عملکرد خوبی داشته باشند در طول هفته بازی را آنقدر حساس کردند این اتفاق افتاد. به شما حق می‌دهم درست می‌گویید بازیکنان خوب کار نکردند و بازی زیبا نبود."

وی در مورد اینکه آیا مربیان قبل از بازی می‌گویند فقط دفاع کنند،‌خاطرنشان کرد:" نه این طور نیست دایی در طول این یک هفته میگفت فقط بازی را ببرید اگر زرنگ بودید می‌توانستیم بازی را ببریم اما فوتبال هم همین است."

سیدجلال حسینی خاطرنشان کرد:" متاسفانه بازی با این نتیجه به پایان رسید حساسیت بسیار زیاد است. هواداران و بازیکنان حساسیت زیادی دارند اما مسئولان که کار خود را می‌کنند."

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه برخوردها نزدیک بود بازی را به حاشیه ببرد، اظهار داشت:" صد در صد در بازی بزرگ کوچکترین برخورد باعث به حاشیه رفتن می‌شود اما چیز خاصی نبود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 21:58 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 1229
بازدید کل : 31600
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1